8 lis 2013

WSTĘP

1.TYTUŁ: „Cause trying not to love you only makes me love you more”
2.TYTUŁ: "I'm not perfect but I swear I'm perfect for you"
AUTORSTWO: Soli – chan (Soli)
KATEGORIA: NARUTO OC (Sasori Akasuna)
GATUNEK: komedia, obyczaj, romans.

Historia rozpoczyna się od powstania nowego życia, nazywającego się Naoki Akasuna, które wprowadzi niemały zamęt w jak dotychczas poukładanym życiu Sasoriego. Wraz z „pomocą” swoich „przyjaciół” będzie się starał przywrócić życiu dawny bieg. Nie uda mu się. Dopiero za sprawą nowo poznanej dziewczyny o imieniu Miyuki, zacznie ogarniać nie tylko czas, na którym mu na początku zależało, ale i życie…

16 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać <3
    Będę największą fanką tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany już nie mogę się doczekać, na pewno będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soli! Do roboty! Jak ja lubiłam ten wątek w poprzednim opowiadaniu <3
    Już nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Soli, rusz się i umil nam nasze nudne i bezsensowne żywota rozdziłem, dobrze?

    Sądze że nie muszę się podpisywać. Wierzę, że już wiesz xD

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze! jakie nowości powstają podczas mojej nie obecności! hmm opowiadanie o Akasunie, jak dla mnie nie mogłaś założyć lepszego bloga!
    czekam na nowy rozdział i więcej wolnego czasu u mnie, by go przeczytać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do rzeszy czytelników :D

    OdpowiedzUsuń